2011.09.09.
23:55

Írta: darvas

Tepsis hús hússal

Nem cifrázom nagyon. Imre mondta hogy csináljak tepsis húst, vegyek pár combot jól fűszerezzem be fűszersóval vagy valamilyen sós vacakkal, amit lehet venni a boltban. Noymjak mellé pár hagymát egészben, fokhagymát is, toljam be a sütőbe és élvezzem az eredményt.

Így történt. Négy dupla combot vettem - ezt így árulják -  mellé 3 nagyobb darab krumplit felkarikáztam, három hagymát megpucoltam, 4 gerezd fokhagymával benyomyam a sütőbe. Olaj alá és egy deci víz, tetejére alufólia. A vizet Zsusza mondta, ha gyerek nem kérne a kajából, a fehér bor is jó választás. Gyermekvacsorának szántam, borral mejd legközelebb. A sütőt alig bírtam beindítani, vásárolni kell hosszú szálú gyufát! Kb. 20 perc után megforgattam, újabb húsz perc múlva visszaforgattam a combokat, az alufóliát lekaptam az autolsó harmadban. Frankó lett.

Főzni baromi egyszerű.

Csináltam mellé kígyóuborka salátát is, ecettel tejföllel, fokhagymával és sóval, de az nem sikerült. Állítólag nem elég egy órát állnia a hűtőben. Végre valamit elszúrtam az életben.

 

Szólj hozzá!

Címkék: hagyma hús fokhagyma tejföl sütés ecet comb kígyóuborka tepsis

A bejegyzés trackback címe:

https://mellhus.blog.hu/api/trackback/id/tr883214898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása