2011.09.28.
15:51

Írta: Mesélő_73_as

Az élet szósza

Mert Minden - Mindennel össefügg. Soha nem tudhatjuk mi lesz ami életünk megfordítja.

Az összetevők:

 

 

Kicsit visszanézve született ez a post. De az élet szósza mindenhol ott csorog.

 

Porból lettünk....

 

Kösz jól vagyok!  Ha kérded,

Suhancos testvérek énekét megérted.

Elhagyott hangszerként a porban,

Nyekergem magamban: Jól van na! Jól van!

Jobb ez így nekem, mondom, s mondod

nem nyomasztanak már hétköznapi gondok

De az én lelkem e sanyarú magányban

nem játszik a porban semmitse magában..

13 évet csak gyakoroltál rajtam.

Jó volt, de nem ment, hiába akartam

Szánom a vétkem de számodra mindegy

Eldobtál dühödten, nem lesz többé ihlet.

Fürödve a porban nem is oly sokáig

Arra jött egy leány, pihenni megáll itt

 

- Talán szusszanhatnánk egyet

szólt, s a hangszerre ernyedt

 - Nicsak mi ez? - Lepődött

Leporolt, felhangolt velem ejtőzött

Kezében e hangszer rögtön sírni kezdett

Gyönyörű dallamot mi lelkéből tellett

Egy húron pendült a játszó és kin játssza

az élet dallamát szépen figurázva

E boldogsággal teltem meg ott helyben,

szívemből  minden dalt kiénekeltem

Rövid volt a nóta bármennyire szép is

S szökell már a lába, a gyönyörű fétis

A hangszert támasztja fának törzséhez

S mosolyogva szólt hozzá a szegényhez.

Mondva néki: - Jó kis hangszer vagy Te!

S elfordult, ott hagyta.... ahová letette.

2011/10/06

 

 A tipikus "Önálló" férfi konyhai repertoárjából nem hiányozhat ez az alapmű. A Spaghetti

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mellhus.blog.hu/api/trackback/id/tr203262865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása