2011.10.30.
01:22

Írta: Mesélő_73_as

Hajnalban

Nem értem!

 

Nem tudom mi történik veled s velem
Pontosabban a sajátomat én művelem
A tiédet nem vágom
De bánni azt se bírom

Túl mélyre, túl mélyre sikerült
Fenékről nézem a tó tükrét
Sötét mélység húz magához
Nem tudok úszni az kiderült

Fejemben kavargó képek
Mindent 10x 100x nézek
Nem hiszek neked félek
Mást mond a szív és mást a száj

Könnyű lenne hinni mikor megölelsz
csak játék az egész,
De a delírium fátyla ha felröppen
elmúlik, te meg mész.

Elismertem már nem egyszer: vesztettem
De nem láthatsz barátot a vesztesben

Magadnak nem tarthatsz meg belőlem darabot
Trófea nem vagyok se tömött, se faragott

Az én váram erős, vastagok a falak
csak előtted a kapuk leomlanak,

Tf., 2011.10.30

Tévében film

http://www.facebook.com/gulyascsaba73/posts/133394716766770

Mit csinál az ember mikor némi ivászat után hazaér vasárnap 1:00-kor?

Hát eszik! Az ágyban....

Szólj hozzá!

Címkék: szendvics

A bejegyzés trackback címe:

https://mellhus.blog.hu/api/trackback/id/tr963339368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása