2011.10.24.
21:25

Írta: Mesélő_73_as

Boldogságot mindenkinek!!! (előzetes)

 

Megint a ház előtt ülök a padon...


Felfogtam végre, nem vagy kész erre!
Bár örülnék neki, ha igazad lenne

Igaz lenne a szádból az egyszerű megoldás:
Csak játék az egész, semmi, de semmi más.

Szabadságomat csak azért tiszteled,
Mert átkozottul félsz feladni a tiedet.

Nem hiszek ebben, a karma nem ilyen,
Nem lehetek veled ennyire semmilyen.

A korrektség fogalma nekem csak látszat,
A festő sem hagyja üresen a vásznat.

Egymáshoz rendelt minket a sorsunk,
Nem lehetünk már akik régen voltunk.

Rossz időben, jó helyen, egyszerre lenni,
Számomra az egész tényleg csak ennyi.

Mégsem érzem úgy: Nem kellett volna!
Hisz a lelkemben most is sír a nóta.

Játssz még! Játssz még kicsit rajtam!
Húzd a nótát amíg bele nem haltam.

Hiszed vagy sem, én addig remélek
Míg lelkemből ki nem hal az ének
De amíg még szól, örökké élek.

Tf. 2011.10.24

 

 

Mikor az ember szívét bánat és magány gyötri, könnyen elcsábul az édességek, desszertek világába. Mondhatnám hogy a következő könnyű gyors desszertet az ópiátok miatt szeretem, de hazudnék egy jó nagyot. A következő fellépő nem más lesz mint (Taraam!!!!):
 

A Mákosguba

 

S közben hangulati elemnek:

 

Szólj hozzá!

Címkék: kifli mákosguba

A bejegyzés trackback címe:

https://mellhus.blog.hu/api/trackback/id/tr363327362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása