2011.09.22.
13:21

Írta: darvas

Pogácsa vagy szalonnástojás?

Két képet másoltam ki a telefonomból. Közös a színes képekben, hogy egyik ételfotózott ételt sem én készítettem. Az elsőn egy könyvbemutató utolsó pogácsái látszódnak.
Pogácsa készítéséről még álmodni sem merek, de azért ízlelgetem.

A második képen tojásos húsos szalonnás hagymás étel következik. Erika kifőzdéjében gyermekeknek készült. Majd bővebben is megírom, mert nagyon figyeltem. Érdemes megnézni Simon testbeszédét, így ül az asztalnál a gyermek amikor nem apa főztje következik.

Szólj hozzá!

Címkék: tojás hagyma pogácsa majonéz szalonna ketchup

A bejegyzés trackback címe:

https://mellhus.blog.hu/api/trackback/id/tr833245706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása